S A Y A P U N Y A B L O G :)

Monday 1 August 2011

SETOKIN LAGI !

salam ramadhan lahhh ! cerita aku terpijak pisang ! cerita bermula beginib, sehari suntuk belajar , mood pun takda , otak pun berat , aku berjalan menuju ke surau sambil muka kosong tak da mood gila ! bad day lah mase tu , aku pun meneruskan perjalanan untuk ke pintu surau , sambil berjalan aku terasa bagai terpijak sesuatu yang dah penyek , tetapi aku tak hiraukan masalah tu , aku pun melangkah masuk ke surau al-firdaus , bila ku jejakkan langkah kaki di mozek , aku terasa ada benda berlendir , euuuuuu ! aku geli sekarang ni :p ! bila ku naikkan kakiku , ku saksikan pisang yang telah hancur lebur tebur dan segala bur lagiiiiiiii ! aku buntu , dahlah belom zohor dan aku mengadu ke semua rakan2 berdekatan , mereka semua tk ambl tahu , malahan menggelakkan situasi aku ni . ade ke patot , aku harapkan pertolongan ! dan aku terfikir untuk membuat macam cerita sebelumnya , HHA ! malulah ! tapi bila difikir2 balik , cadangan aku tadi tak diterima logik akal , huh ! dan aku pun basuhlah setokin tadi dalam tandassss ! HHA ! begang gila tau , tapi kalis2 larh . dan taktau nak sangkut kat mana , nak sidai kat tandas tak putus2 orang masuk tandas , aku fedup dan akhirnya setelah sekian lama aku selitkan setokin tadi dalam poket , HHA ! akhirnya masa belajar habis aku pun sidai di kerusi budak sebelahhhhh , HHA ! mintak2 budak ni tak marah :) SELAMAT BERPUASA SEMUA ! ape2 jelahh kan erita aku ni .

No comments:

Post a Comment